مراحل اجراي استخر

بررسي مراحل كامل اجراي استخر

مراحل اجراي استخر

۶ بازديد

مراحل كامل اجراي استخر

ساخت استخرها به دليل حساسيت در ايزولاسيون، به دقت بالايي احتياج دارند. به همين دليل در هر مرحله از اجراي استخر، نيازمند دقت و زمان لازم براي ساخت اصولي استخر و در نظر داشتن متريال مناسب هستيم. با رعايت تمامي قوانين در ساخت استخر و كمك گرفتن از پيمانكاران متخصص، نه تنها با داشتن استخر به زيباتر شدن محيط خانه خود كمك كرده ايم، بلكه ساخت استخر به عنوان يك سرمايه گذاري براي ملك شما محسوب ميشود. به صورت كلي، استخرها به روش هاي متفاوتي ساخته ميشوند. از جمله متريالي كه براي ساخت استخرها مي توان نام برد شامل: بتن، آجر، ساخت استخرهاي از پيش ساخته مي باشد كه براي ساخت هر كدام نيازمند حضور نيروهاي متخصص هستيم.

 

روش هاي مختلف ساخت استخر

ساخت استخر با آجر

براي افرادي كه قصد ساخت استخرهاي موقت يا بعد كم را دارند، ساخت استخر با آجر مي تواند گزينه خوبي باشد البته ذكر اين نكته مهم است كه اين استخرها در برابر نيروهاي خارجي مقاومت زيادي ندارند، و مقاومت بالاي آنها به خاطر جلوگيري از نفوذ آب به لايه هاي زيرين استخر مي باشد.

ساخت استخر با بتن

يكي از محبوب ترين نوع استخرها، ساخت استخرهاي بتني مي باشد. در ساخت استخرهاي بتني با توجه به اينكه از ميلگرد استفاده ميشود، از مقاومت بالايي برخوردارند؛ همچنين با توجه به مقاومت بالايي كه در برابر نيروي خارجي دارند، به عنوان استخرهاي دائمي محسوب ميشوند. مراحل ساخت استخرهاي بتني به اين صورت است كه بعد از خاك برداري، كف گودال را سيمان كاري مي كنند و بعد از خشك شدن آن از آرماتورها در بدنه و كف استخر استفاده ميشود. اجراي تاسيسات مكانيكي و نصب ساير تجهيزات در استخر، به كمك كارشناسان اين حوزه انجام مي گيرد.

اجراي استخرهاي پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته كه امروزه استفاده از آنها رواج پيدا كرده، جزء استخرهاي پر طرفدار مي باشند؛ اين استخرها كه در ابعاد و شكل هاي متفاوت وجود دارند، ابتدا در كارخانه ها ساخته مي شوند، سپس به كمك گروه متخصص براي نصب به محل مورد نظر حمل ميشوند. از مزايا ساخت اينگونه استخرها اين است كه مي توانيد به راحتي آنها را جا به جا كنيد. لازم به ذكر است كه استخرهاي پيش ساخته، به صورت روكار نيز نصب مي شوند، و مي توانيد براي دسترسي به آنها از پله ها استفاده كنيد.

چه نوع استخري براي من مناسب است؟

به صورت كلي كاربري يك استخر در نوع متريالي است كه استفاده مي كنيد. براي مثال اگر شما قصد ساخت يك استخر در باغ خود را داريد بهتر است از مصالح مناسب استفاده كنيد، يا اگر صاحب يك رستوران و كافه هستيد و مي خواهيد در فضاي سفره خانه خود استخر بسازيد، بهتر است از متريال ارزان قيمت تر استفاده كنيد. در كل انتخاب نوع استخر به كاربري استخر و متريالي كه مي خواهيد براي آن استفاده كنيد بستگي دارد، ولي بهتر است كه استخر شما با خانه همخواني داشته باشد. پيشنهاد ما به شما اين است كه براي استفاده از خدمات ساخت استخر، بهتر است از كارشناسان اين حوزه كمك بگيريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.